Czyżby Roland znów miał trafić do więzienia? 😀
Miło widzieć, że blog nie upadł i cały czas coś nowego się dzieje. Podoba mi się Twój nowy styl rysowania.
Mam takie pytanie czy inspiracją do czwartego kadru była „Pasterka, krowa i owca” Auguste Renoir? Ta krowa wygląda skądinąd znajomo 🙂 A piąty kojarzy mi się trochę z „Zbierającymi kłosy”, ze względu na układ ciał 🙂
Te obrazy świetnie by pasowały do tych kadrów! Aż żałuję, że takie nawiązania się nie pojawiły, ale pasterkę z krową widzę pierwszy raz, a Zbierające kłosy wydawały mi wtedy się nie na czasie (w optymistycznym scenariuszu odcinek miał się ukazać… ekhm… późną wiosną).
Nawiązania malarskie są rzeczywiście dwa, ale w innych kadrach, a malarzy należałoby poszukać po przeciwnej stronie kanału La Manche.
Co za głupia baba. Chciał się spotkać z nią incognito, a ona się obraża, i żeby dać mu nauczkę… spotyka się z nim incognito w innym miejscu…
Nie ma co, ciekawe jak się wymigają.
Dobrze że to komiks, bo inaczej Roland i hrabina by stracili głowy 🙂
Miałam tego nie pisać, ale nie potrafię się powstrzymać od szukania powiązań- mam nieodparte wrażenie związku trzeciego kadru z Zosią z „Dziadów”:D Oczywiście zdaję sobie sprawę że to może być kompletny przypadek a i odpowiedniej ilustracji nie potrafię odnaleźć mimo usilnych poszukiwań ;)Ale pastereczka zaiste podobna, nawet motylek jest 😀 Taka mała dygresja.
W takim razie nie mogę się doczekać konsekwencji 🙂
Świetna robota Zioło 😀
Dzięki!
Super 🙂 Czekam na hrabinę w nowej wersji ‚en face’.
Niemogie sie doczekac 🙂
Czyżby Roland znów miał trafić do więzienia? 😀
Miło widzieć, że blog nie upadł i cały czas coś nowego się dzieje. Podoba mi się Twój nowy styl rysowania.
Mam takie pytanie czy inspiracją do czwartego kadru była „Pasterka, krowa i owca” Auguste Renoir? Ta krowa wygląda skądinąd znajomo 🙂 A piąty kojarzy mi się trochę z „Zbierającymi kłosy”, ze względu na układ ciał 🙂
Ale wpadka, pomyliłam malarzy- mea culpa. Obraz Milleta, nie ta galeria, jedno kliknięcie za dużo i gapiostwo 😀 Ale i tak mi wstyd 😉
Te obrazy świetnie by pasowały do tych kadrów! Aż żałuję, że takie nawiązania się nie pojawiły, ale pasterkę z krową widzę pierwszy raz, a Zbierające kłosy wydawały mi wtedy się nie na czasie (w optymistycznym scenariuszu odcinek miał się ukazać… ekhm… późną wiosną).
Nawiązania malarskie są rzeczywiście dwa, ale w innych kadrach, a malarzy należałoby poszukać po przeciwnej stronie kanału La Manche.
Cwana z niej bestia, nie ma co 😀
Co za głupia baba. Chciał się spotkać z nią incognito, a ona się obraża, i żeby dać mu nauczkę… spotyka się z nim incognito w innym miejscu…
Nie ma co, ciekawe jak się wymigają.
Dobrze że to komiks, bo inaczej Roland i hrabina by stracili głowy 🙂
Oby się Roland wywinął…
Miałam tego nie pisać, ale nie potrafię się powstrzymać od szukania powiązań- mam nieodparte wrażenie związku trzeciego kadru z Zosią z „Dziadów”:D Oczywiście zdaję sobie sprawę że to może być kompletny przypadek a i odpowiedniej ilustracji nie potrafię odnaleźć mimo usilnych poszukiwań ;)Ale pastereczka zaiste podobna, nawet motylek jest 😀 Taka mała dygresja.
Na głowie ma kraśny wianek,
W ręku zielony badylek,
A przed nią bieży baranek,
A nad nią leci motylek.
Przypadek? 😉
Drzewa mają oczy…:D
Muszę to powiedzieć: uwielbiam te nawiązania do sztuki. Drobiazg, ale genialny.
Kołatało mi się po głowie i w końcu znalazłam, szukając czegoś całkiem innego: „The Hireling Shepherd” William Holman Hunt. Uff!
Brawo! Już mi się wydawało, że wszyscy spasowali z zagadkami. Jeszcze nawiązanie w pierwszym kadrze pozostało niezidentyfikowane!